Hvornår: Torsdag d. 23. Juni 2011 kl. 8.30 – 12.00
Hvor: Tivoli Congress Center – Arni Magnussons Gade 4, 1577 København V.
For fjerde år i træk har iProspect foretaget en undersøgelse af det nordiske
søgemaskinemarked. Få de vigtigste findings og hør hvad det betyder for
din tilstedeværelse på søgemaskinerne.
mynewsdesk har med stor succes lanceret deres digitale presserum i
Danmark og vil fortælle om brugen af søgemaskineoptimeret PR.
Google Shopping er på vej til Danmark. iProspect’s engelske SEO Strategist
John Barlow vil fortælle om, hvordan din virksomhed kan forberede sig på
dette og tillige fortælle om vigtigheden af social search – gennem best
practices og cases.
Google’s nye mantra ”Ads are information” har betydning for deres
produktudvikling og for brugerne – kom og hør hvordan.
Seminaret er gratis, men der er begrænsede pladser, så først til mølle princippet er gældende.
Se mere på iProspect Master Class Search hvor du også kan tilmelde dig.